close

04-Breathe 深呼吸

Prove to me that you still feel it

向我證明你還有所感觸

Before I go start something new

在我展開新的生活之前

No one knows what comes after this

沒有人知道未來會發生什麼

But I, I've always hoped that it was you

但我希望你永遠都在

 

Cause you're the one thing I believe in

因為你是我唯一相信的事物

When I lose faith in all I do

就在我喪失信仰之際

This paradise comes when I close my eyes

當我闔上雙眼我看到了天堂

It's true, in the darkness I see you

這是真的,我在黑暗中望見了你

 

Breathe

深呼吸

Don't you let that heart beat fall

別讓心跳緩和下來

No matter how far it goes

不管未來的路多麼艱難

You'll always be where I belong

我知道你一直會在

 

And I get a feeling when you're near me

當你在我身旁我總有種特別的感覺

Yeah I get a craving when you go

當你離開時我熱烈地思念著你

And getting clean was never easy

而讓心靈平靜從不是件簡單的事

When the side affects all start to show

特別是當外在的紛擾阻饒我們萌芽的感情

 

I have to breathe

我必須 深呼吸

I never held a heart before

我從未如此深刻地陷入愛情

No matter how far I'm thrown

不管未來會發生什麼事

You'll always be where I belong

我知道你一直會在

 

I started adding up

我開始胡亂編織

Thought I was cracking up

想像我被狠狠打擊

Why did she look at him like that?

為什麼她如此凝望著他

And I'm so sorry and I take it back

而我是如此抱歉 如此後悔

 

Cause when I add it up

因為當我胡亂想像

I think we've got enough

我覺得我們已經走到盡頭

And I'm so sorry I take it back

而我是如此抱歉 如此後悔

I'm so sorry for the way I act

我對我表現出的一切感到懊悔

 

I have to breathe

我必須 深呼吸

And never let the heart beat fall

別讓心跳緩和下來

No matter how far it goes

不管未來的路是多麼艱難

You'll always be where I belong

我知道你一直會在

 

You'll always be where I belong

我知道你一直會在

 

(若要引用文章請註明出處,也歡迎留言和克萊分享你/妳的看法喔!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tsoig 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()